Bedankt!!!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Fleur Hendriks - WaarBenJij.nu Bedankt!!!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Fleur Hendriks - WaarBenJij.nu

Bedankt!!!!!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

12 Juni 2009 | Nederland, Nijmegen

Lieve allemaal,

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor alle giften!!!! Ik had nooit verwacht dat ik zoveel geld zou ophalen! Echt super om te merken dat er zoveel mensen zijn die iets over hebben voor een ander!
Via mijn weblog ga ik jullie op de hoogte houden hoe ik het geld ga besteden. Ik heb nu al wat stiften, stickers, bellenblaas en Engelse voorleesboekjes gekocht zodat ik niet met lege handen aankom.

Het komt nu toch wel echt dichtbij…! Nog maar twee nachtjes slapen en ik sta in een totaal andere wereld! Ik vind het heel erg spannend maar heb er zeker ook zin in!

Ik houd jullie op de hoogte en ben erg blij als je een berichtje achterlaat!!!!

Veel liefs!

  • 12 Juni 2009 - 13:26

    Ilse:

    Hey nichie, wat GOED dat je zo'n groot avontuur tegemoet gaat!! Je zult het vast fantastisch vinden! Ik ga je verhalen volgen! Ik zal naar je zwaaien als we over Ghana richting kaapstad vliegen: over 6 weekjes gaan we naar Kaapstad-namibie-botswana-zambia!
    Heel veel plezier, Take Care...maar vooral ENJOY!

    Kus Ilse

  • 12 Juni 2009 - 14:17

    Stichting Muses:

    Hee Fleur!
    Goede reis alvast en heel veel plezier! En mocht je maar een goede bestemming hebben voor het ingezamelde geld! ben benieuwd naar je volgende verhaal!
    groetjes Nicole

  • 12 Juni 2009 - 16:13

    Marloes:

    Oooh nu komt het er echt bijna aan.. nog 2 nachtjes maar! Ik hoop dat je een hele leuk tijd zult hebben daar, maar daar ga ik wel vanuit! Komt goed :) veel plezier en ik bel je nog van tevoren! Groetjes Marloes

  • 12 Juni 2009 - 20:12

    Mama:

    Hoi lieve schat!
    Wat fijn dat je zoveel geld mee kunt nemen om daar echt iets goeds te kunnen doen!! Morgen zien we elkaar nog en eten we gezellig samen.En dan....vlieg je zondag weg!!!! Na 10 weken zien we elkaar weer en dan met een heleboel verhalen over alle Ghanese belevenissen!!
    Slaap nu nog maar lekker in je eigen bedje!
    Liefs!!

  • 14 Juni 2009 - 16:07

    Miriam:

    Lieve Fleur, je bent inmiddels vertrokken en we hopen dat de reis goed is gegaan. We wachten vol spanning op je eerste berichten.
    Liefs Theo en Miriam

  • 15 Juni 2009 - 12:05

    Jan Jos:

    Hoi lieve Fleur,
    Wat fijn dat je zo'n voorspoedige reis hebt gehad en dat we al zo snel een sms-je kregen.We zijn benieuwd naar jullie belevenissen in Acrra!!
    Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Ghana

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2009

Home sweet home...!!

06 Augustus 2009

Mijn allerlaatste berichtje vanuit Ghana...!

30 Juli 2009

Bye bye.........

22 Juli 2009

Terug in Accra!

13 Juli 2009

Hoppa!
Fleur

Van 14 juni t/m 17 augustus 2009 ga ik naar Ghana om daar vrijwilligerswerk te doen.

Actief sinds 27 April 2009
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 16366

Voorgaande reizen:

14 Juni 2009 - 08 Augustus 2009

Ghana

Landen bezocht: