Ik heb geld nodig!!!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Fleur Hendriks - WaarBenJij.nu Ik heb geld nodig!!!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Fleur Hendriks - WaarBenJij.nu

Ik heb geld nodig!!!!!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

28 Mei 2009 | Nederland, Nijmegen

Hallo!

Ik weet inmiddels waar ik terecht ga komen in Ghana! Ik ga naar een klein dorpje genaamd Golokwati, in het oosten van Ghana. Ik ga daar in een weeshuis werken samen met nog twee andere Nederlandse vrijwilligers.
In het weeshuis, het ” Volta Home Orphanage,” wonen ongeveer veertig kinderen tussen de 3 en 19 jaar oud.
In de brief die ik via mijn reisorganisatie heb ontvangen, staat vermeld dat het een zeer arm weeshuis is en dat ze hulp in welke vorm dan ook heel erg zullen waarderen.

Mijn taken zullen o.a. bestaan uit:
• Vermaak in de vorm van spelletjes en muziek
• Verzorgende taken zoals wassen en koken
• Helpen met huiswerk en het aanleren van basis wiskunde en de Engelse taal
• Het ondernemen van activiteiten met de kinderen

Het weeshuis heeft een groot gebrek aan educatief materiaal, spelletjes, handenarbeidartikelen en schoonmaak middelen. Ook is het hard nodig de verblijfruimtes te verbeteren.

Om wat meer voor deze kinderen te kunnen betekenen kan ik wel wat hulp gebruiken! Daarom wil ik vragen om het project waarvoor ik ga werken financieel te steunen via mij.

Je kunt dit doen door een bijdrage te storten op het volgende rekeningnummer:

120069113

Ten name van Fleur Hendriks. Onder vermelding van “Weeshuis Ghana”.

Het fijnste zou zijn als je je bijdrage vóór 10 juni kunt overmaken, zodat ik nog tijd heb om het gestorte geld om te zetten in traveller cheques. In Ghana kan ik namelijk geen geld pinnen.

Alvast héél hartelijk bedankt, ook namens de kinderen van het weeshuis!

Liefs, Fleur

  • 29 Mei 2009 - 19:10

    Job:

    Mooi initiatief!Ik heb wat centjes overgemaakt! Heel veel succes en vooral plezier daar! Leuk om je via deze site toch een beetje te kunnen volgen! Doeg!

  • 10 Juni 2009 - 18:55

    Marloes V.:

    Hey Fleur! Je gaat gewoon al bijna! Heel veel plezier! Ik hoop dat je veel geld hebt kunnen inzamelen voor de kindjes. Succes nog de laatste dagen met inpakken en ik spreek je sowieso nog van tevoren! Groetjes xx Marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Ghana

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2009

Home sweet home...!!

06 Augustus 2009

Mijn allerlaatste berichtje vanuit Ghana...!

30 Juli 2009

Bye bye.........

22 Juli 2009

Terug in Accra!

13 Juli 2009

Hoppa!
Fleur

Van 14 juni t/m 17 augustus 2009 ga ik naar Ghana om daar vrijwilligerswerk te doen.

Actief sinds 27 April 2009
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 16367

Voorgaande reizen:

14 Juni 2009 - 08 Augustus 2009

Ghana

Landen bezocht: